Seniorenkamp

Senioren Kamp

Seniorenkamp 2024 – Geef je snel op!15jan
Seniorenkamp 2024 – Geef je snel op!
Het seniorenkamp komt er weer aan. Dit feestje die maar eens in de 5 jaar voorbij komt wil je toch niet missen? Geef je daarom nu snel op!
Seniorenkamp 2019 : tussenstand opgaves15sep
Seniorenkamp 2019 : tussenstand opgaves
Hoi allemaal, Sinds een paar dagen is het mogelijk jezelf in te schrijven voor het seniorenkamp in 2019. Volg hiervoor de instructies die in de mail staan. Langs deze weg willen we aangeven dat er van de 60 plekken inmiddels 48 gevuld zijn. Wil je mee en heb je jezelf nog niet opgegeven? Doe dit dan...
Onze vrijwilliger Corry van Dam22mei
Onze vrijwilliger Corry van Dam
Het is weer de hoogste tijd om een DSO- vrijwilliger in the spotlight te zetten! Deze keer de beurt aan Corry van Dam onze vertrouwenspersoon.
Kampkrant Seniorenkamp 2014 online03jun
Kampkrant Seniorenkamp 2014 online
Na 5 jaar gaat het weer gebeuren: DSO gaat op kamp met de volwassenen. De organisatie is er klaar voor, de weersvoorspellingen zijn uitstekend, dus niets staat ons nog in de weg voor een spetterend kamp tijdens het aanstaande pinksterweekend. Voor de liefhebbers is de kampkrant bijgevoegd, met informatie over aankomst, vertrek en een deelnemerslijst.
Nieuws van de Jubileumcommissie02jan
Nieuws van de Jubileumcommissie
Nieuws van de JubileumcommissieTijdens de zeer drukke nieuwjaarsreceptie was de jubileumcommissie, zoals beloofd, nadrukkelijk aanwezig. De entree naar de kantine was verlicht met de welbekende potten met waxinelichtjes, maar dit keer was het DSO bij kaarslicht! Verder is het jubileumprogramma voor 2009 bekend gemaakt in de vorm van een nieuwsbrief.