Korfbal bij DSO: een prachtig uithangbord!

kv DSO bestaat al sinds 1959 en is uitgegroeid tot de grootste korfbalclub van West-Brabant. Dat succes heeft DSO te danken aan de perfecte combinatie van sportieve prestaties en gezelligheid, waar DSO om bekend staat. DSO betekent ‘Door Samenspel Overwinnen’, waarmee direct duidelijk is dat korfbal een sport is voor samenwerking. Doordat korfbal de enige gemengde teamsport is, zien we iedere zaterdag honderden jongens en meisjes, vaders en moeders, opa’s en oma’s en vele andere belangstellenden op ons sfeervolle sportpark aan de Molenvliet in Klundert. In 2009 is DSO verhuisd naar een splinternieuw complex met drie kunstgrasvelden. Door de snelle groei die onze club doormaakt is het fraaie clubgebouw nu al weer vergroot.

Waarom DSO sponsoren?

• DSO is een gezellige, sociale vereniging waar respect voor elkaar voorop staat. Die waarden passen ongetwijfeld ook bij uw bedrijf.
  • Met meer dan 300 leden is DSO de grootste korfbalclub van West-Brabant. De ± 15 jeugdteams voorspellen bovendien een mooie toekomst.
  • Elke zaterdag bezoeken enkele honderden toeschouwers ons sportpark. Wij brengen uw bedrijf graag onder de aandacht van ons trouwe publiek!
  • DSO organiseert ongekend veel activiteiten met hoge bezoekersaantallen.
  • Sponsoring is bij DSO niet duur. Voor nog geen 4 Euro per maand bent u al sponsor!

Kortom… DSO biedt uw bedrijf naamsbekendheid, maar ook de juiste maatschappelijke uitstraling waarmee u graag verbonden wilt zijn!

Voor meer informatie en mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze Sponsorcommissie.

Shirtsponsors

DSO wil haar teams graag een professionele uitstraling geven en is dan ook trots dat alle ruim 20 teams voorzien zijn van gesponsorde shirts. Door het groeiende ledenaantal en aflopende contracten kunnen we meestal nog wel shirtsponsors gebruiken. Voor u de kans om uw bedrijfsnaam opvallend onder de aandacht te brengen: niet alleen bij het betreffende team, maar ook bij de andere leden en het publiek.

Reclameborden

Met een reclamebord bij DSO doet u een investering waaraan u jaren plezier beleeft.

Adverteerders DSO Flits

Alle DSO-leden, donateurs en sponsors ontvangen meerdere keren per jaar de 'DSO Flits’. Dit is een fraaie digitale nieuwsbrief waarin onder meer het wedstrijdprogramma gepubliceerd wordt. De Flits wordt dan ook goed gelezen door vele honderden mensen. In de DSO Flits wordt uw logo of bedrijfsuiting voorzien van een link naar uw website.

Informatiescherm

Er is ook de mogelijkheid om uw full-color reclameboodschap te tonen op het grote mededelingenscherm in de DSO-kantine. Op dit digitale informatiebord, zoals u dat misschien ook kent uit zwembaden, zien leden en bezoekers wekelijks informatie en allerlei nieuwtjes. Uw advertentie komt dan schermvullend steeds opnieuw voorbij en trekt absoluut de aandacht.

Hoofdsponsor DSO

Hoofdjeugdsponsor DSO