Sponsoring

Bouwbedrijf jos vrolijk
Bouwbedrijf Beck
Autoschade zevenbergen
Aannemersbedrijf Jaap Rasenberg b.v.

Word Sponsor van Korfbalvereniging DSO!

Welkom bij Korfbalvereniging DSO! Wij zijn een bloeiende vereniging met een sterke gemeenschap en een passie voor korfbal. Als sponsor van DSO draagt u bij aan de groei en ontwikkeling van onze vereniging en helpt u ons om onze doelen te bereiken. Uw ondersteuning maakt het mogelijk om onze spelers, van jong tot oud, de kans te geven om te sporten, te leren en te groeien.

Waarom Sponsoren?

Sponsoring is niet alleen een manier om uw bedrijf zichtbaar te maken, maar ook een kans om bij te dragen aan de gemeenschap. Bij DSO geloven we dat sponsoring een wederzijds voordelige samenwerking is. U helpt ons onze vereniging draaiende te houden, en wij helpen u om uw merk te promoten onder een breed publiek.

Sponsormogelijkheden

Wij bieden verschillende manieren waarop u ons kunt sponsoren:

1. Bordsponsor langs het veld
Uw bedrijfsnaam en logo op een reclamebord langs ons veld. Dit zorgt voor maximale zichtbaarheid tijdens wedstrijden en evenementen.

2. Shirtsponsor
Uw logo prominent geplaatst op de shirts van onze spelers. Elke keer dat ons team het veld opgaat, gaat uw merk met ons mee.

3. Sponsor in het digitale clubblad “De Flits”
Elke maand verschijnt ons digitale clubblad “De Flits”. Door hierin te adverteren, bereikt u direct onze leden en hun families.

4. Website Sponsor
Een banner of logo op onze officiële website. Deze site wordt regelmatig bezocht door leden, ouders en supporters.

5. Op het informatiescherm in de kantine
Uw advertentie op het informatiescherm in onze kantine, waar vele bezoekers passeren en wachten.

Waarom DSO Ondersteunen?

Het belangrijkste doel van sponsoring is het ondersteunen van de vereniging. Door te sponsoren helpt u ons:

• Kwalitatieve trainingen en wedstrijden te bieden voor alle leden.
  • Nieuwe materialen en faciliteiten aan te schaffen.
  • Activiteiten en evenementen te organiseren die onze gemeenschap versterken.
  • Jeugdteams te ondersteunen, zodat zij kunnen groeien en bloeien.
  • Uw bijdrage heeft een directe impact op onze vereniging en helpt ons om een gezonde, positieve en actieve gemeenschap te bevorderen.

Neem Contact Op

Bent u geïnteresseerd in een van onze sponsorpakketten of heeft u andere ideeën om samen te werken? Neem dan contact op met ons via sponsoring@dsokorfbal.nl. Wij bespreken graag de mogelijkheden en hoe we samen een succesvolle samenwerking kunnen opbouwen.

Hartelijk dank voor uw overweging om DSO te sponsoren. Samen maken we het verschil!