Schoolkorfbaltoernooi 2024

22 april 2024door Stijn Mutsaers

Hebben jullie het schoolkorfbaltoernooi ook gemist in september? Dat kan helemaal kloppen. Deze is dit jaar namelijk in mei en om precies te zijn op woensdagmiddag 22 mei. Daarnaast is er nog iets veranderd, want we hebben het schoolkorfbaltoernooi en het Mini-toernooi maar gelijk samengevoegd. Dit jaar hebben we dus een scholentoernooi voor groep 3 t/m 8 van de basisscholen uit de gemeente Moerdijk en dat allemaal op één middag, hoe gaaf is dat?! Let wel op dat er in elk van de 3 leeftijdscategorieën maximaal 15 teams kunnen meedoen, dus wees er snel bij!

We zijn dan ook blij dat we ook dit jaar weer kunnen rekenen op de steun van onze trouwe toernooi hoofdsponsor RijkZwaan!

Maar om deze dag tot een succes te kunnen maken hebben we ook jullie hulp hard nodig! Want meer groepen betekent meer teams, en meer teams betekent dat we meer vrijwilligers nodig hebben. We hebben vooral mensen nodig die willen komen fluiten, want zonder scheidsrechters geen wedstrijdjes natuurlijk. Maar je kunt ook komen helpen achter de bar, toezicht houden bij de stormbaan, of helpen met het verwerken van de uitslagen.

Lijkt het jou leuk om te komen helpen? Stuur dan snel een mailtje naar schoolkorfbal@dsokorfbal.nl.

Op woensdagavond 15 mei organiseren we ook een trainingsavond voor de deelnemers. Ook daar zoeken we nog helpende handjes voor.

Met vriendelijke groet, Erik Keller