Dan is het moment toch ineens daar.

21 maart 2023door Webmaster

Beste leden,

Vol overgave heb ik afgelopen ALV mijn voorzitterschap verlengd voor een periode van 3 jaar. Niets vermoedend van wat komen zou.
Een opleiding, een kans die ik met beide handen heb aangegrepen, waardoor vervolgens een nieuw kans zich aanbood. Het opstarten van een eigen praktijk in coaching en verbreding van mijn huidige functie als accountmanager. Vervolgens wordt er vanuit mijn werk een beroep op mij gedaan waardoor ik met zekerheid kan zeggen dat dit impact gaat hebben op mijn beschikbare tijd en energie. Ik heb daarom de keuze moeten maken om te stoppen als voorzitter van KV DSO. Tot aan de volgende ALV en het moment van aftreden zal ik mij volledig in blijven zetten als voorzitter van deze fantastische club.

Ben jij degene die graag de stok van mij overneemt? Laat het mij dan weten door mij aan te spreken of een mail te sturen naar steven.ten.cate@dsokorfbal.nl. Ook het bestuur zal actief leden benaderen om tijdig vervanging te vinden.

Met vriendelijke groet

Steven ten Cate