Update 2 veldverkleining

1 juni 2020door Webmaster
Na de warming up wordt de spanning opgebouwd voor de wedstrijd.
Zo lijken de werkzaamheden rondom de veldverkleining ook te gaan.
Deze week is voorbij gegaan en is alles voorbereid om volgende week letterlijk diepgang te zoeken. Het grondwerk staat dan op de planning. Nieuwe afvoerbuizen, Putten en het aanpassen van de drainage.

De toplaag van lava- en rubberkorrels is deze week weggehaald. Een colonne aan vrachtwagens heeft deze afgevoerd. De toplaag wordt later vervangen door een foam-mat met nog betere eigenschappen.

Ook de zware banden rondom het veld zijn verwijderd en worden straks opnieuw gebruikt voor onze nieuwe velden.
De tegels zijn allemaal handmatig opgestapeld. RESPECT! Wat een fysiek zwaar werk. Maar de enige manier om ze later weer te kunnen gebruiken door de aannemer.

Er is goed contact met de aannemer en hij denkt mee waar mogelijk. Wij waarderen dat enorm. De werkgroep Veldverkleining is deze week ook weer bij elkaar gekomen om de inkopen en werkzaamheden die wij zelf moeten doen verder uit te werken.

LET OP: we gaan over een paar weken leden vragen om mee te helpen. Voor zware klussen maar ook voor schoonmaak en om koffie te zetten. De planning is medio juli. Houd onze socials goed in de gaten! We hebben hulp hard nodig om de laatste zaken af te ronden.
Maar ook voor de DSO GAAT GROEN-onderhoudsdag maken vele handen licht werk.

Tot volgende week!

Namens de werkgroep Veldverkleining,