Overlijdensbericht Dora Leijten-van der Vliet

29 november 2023door Webmaster

We hebben het droevige bericht ontvangen dat Dora Leijten-van der Vliet, weduwe van erelid Rinus Leijten, zaterdag 28 oktober op 73 jarige leeftijd is overleden. Op 3 november is zij in besloten kring gecremeerd in Roosendaal.

Dora heeft diverse vrijwilligerstaken vervuld binnen DSO. Zo reed zij toen we nog geen kantine hadden met theeketels heen en weer naar het korfbalveld om de spelers van een bakje thee te voorzien. Toen de kantine er wel was heeft zij deze samen met Rinus beheerd en was alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd.

Ze heeft training gegeven aan jeugdteams en lette naast het veld bij de thuiswedstrijden ook vaak op de kleintjes. Op kaartavonden was ze vroeger trouw aanwezig, alleen niet om te kaarten maar om te sjoelen of triviant te spelen. Later heeft zij lange tijd geholpen bij het vouwen van de toen nog papieren Flits.

We wensen Jurgen, Miranda, Lars, Janneke, Stan en Loïs veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.