Kampioenswedstrijd Good Luck E1 – DSO E1

13 mei 2012door Webmaster

Ook voor het E1 was het zaterdag een spannende wedstrijd. Als ze de wedstrijd tegen Good Luck wonnen, waren ze kampioen. Maar dat het E-team uit Middelharnis weer sterk was, bleek al gauw, 0-1 achter. Maar onze jongens en meiden bleven doorknokken en ja hoor, Emma scoorde een prachtig genomen strafworp en het was 1-1.

Na de rust ging de strijd onverminderd verder en de meegereisde familie had het soms niet meer!! Maar gelukkig hield Sjoerd wel z’n koppie koel en scoorde 2-1. Good Luck had ook kansen, maar het was toch Emma die de korf wist te vinden 3-1. Hoewel,meteen in het andere vak werd het 3-2. Het bleef spannend… tot Emma haar 3e doelpunt maakte en het 4-2 werd.

Snel reden we terug naar onze mooi versierde kantine in Klundert, waar het kampioensfeestje gevierd werd met snoepzak, chocomedaille en overheerlijke frietjes!

{gallery}/wedstrijdverslagen/2012/20120512{/gallery}