DSO Summer Party al over 2 maanden!

26 april 2015door Webmaster

Precies vandaag bestaat onze korfbalclub al 25 jaar onder de naam DSO. Zoals al een paar keer voorbij is gekomen wordt mede door deze aangelegenheid op 27 juni een feestdag georganiseerd voor alle leden. Aangezien nu al iedereen 27 juni in zijn agenda heeft gezet, om gezellig heel de dag op onze mooie accommodatie aanwezig te zijn, kunnen we verder in gaan op het thema en het programma. Met het thema ‘Beach’ blijven we in de beloofde zomerse sferen en zal de feeststemming meer dan aanwezig zijn.

Met invloeden van dit thema, zal er allereerst op vrijdagavond op 26 juni een feestavond georganiseerd worden voor alle jeugd. Van 19:00 tot 21:00 zijn de kangoeroes tot en met de D’s welkom. Vanaf 20:30 mag de rest van de jeugd komen, waarbij de D’s zelf mogen beslissen of ze blijven of niet. Het zal een avond worden vol met leuke spellen, zomerse feestmuziek, een lounge gedeelte en een bar waar jullie zelf lekkere cocktails kunnen maken (alcohol vrij natuurlijk).

Dan zullen we de zaterdag om 10 uur ‘s ochtends beginnen met een warming-up voor de jeugd tot en met de B’s. Na deze warming-up is er voor jullie een 6-kamp met onder andere het Beach korfbal! Om half 2 zal de warming-up voor de volwassen (vanaf de A’s) beginnen. Die vervolgens ook tijdens de 6-kamp gaan strijden voor de winst! Wanneer iedereen is uitgesport of uitgesupportert, krijgen jullie de mogelijkheid om je thuis even op te frissen en op te tutten voor de feestavond. Op zaterdag zal namelijk de feestavond voor alle volwassen leden zijn. Vanaf 20:00 uur is iedereen welkom voor de officiële opening van deze avond. Met allerlei lekkere hapjes en drankjes die passen bij het thema en een spetterend feest als afsluiting, zal er voor iedereen wat wils zijn.

Binnenkort zal bij u op de mat een opgavestrookje vallen. Wij van de ‘Summer party commissie’ hopen dat elk lid van jong tot oud, aanwezig zal zijn, zodat we met z’n allen kunnen vieren dat we al 25 jaar als DSO zijnde zo’n mooie vereniging zijn!