Bericht van SOK (Stichting Oranje Comite)

12 april 2013door Webmaster

Beste korfballertjes,
Dit jaar wordt het een extra speciale koninginnedag, ook in Klundert. Daarom willen we speciaal jullie korfbalteams uitnodigen in je gele korfbalshirt, met veel oranje toeters/petjes en linten op de trappen van het stadhuis tijdens de aubade. Verzamelen is om 08.30 uur bij Basisschool de Rietvest, daarvandaan gaan we om 08.45 uur achter de Oranje Garde en de versierde fietsen met z’n allen door de Molenstraat, achter het stadhuis om, via het trouwlaantje naar de trappen van het stadhuis.

Daar staat meneer Hommel al te wachten om jullie te ontvangen. Om 09.00 start de aubade,zodat we op tijd klaar zijn om op het grote scherm de uitzendingen van de troning van onze koning live te kunnen volgen.

Zingen jullie dit jaar mee met ons op deze speciale genodigden plek, de trappen van het stadhuis?

We hopen heel veel kinderen van jullie club te zien dit jaar!

Ook voor de trappen is een plek met linten vrijgehouden voor de grotere jeugd van de korfbal.

Tot ziens,

Oranje Comite Klundert, SOK