Beachkorfbaltoernooi op 4 juli 2009

3 juni 2009door Webmaster

Zaterdag 4 juli 2009 organiseert korfbalvereniging Good Luck (samen met de KNKV afdeling Zuid-West) voor de 3de keer het beachkorfbaltoernooi op het strand van Ouddorp ZH ter hoogte van het strandpaviljoen paal 10.

Vorig jaar was het toernooi een groot succes met 58 teams. Voor een verslag en de foto’s van het toernooi van vorig jaar verwijzen wij u naar de links hierboven.

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan deze sportieve en gezellige dag. Het beachkorfbal-toernooi is voor junioren, senioren en recreanten op alle niveaus. Het toernooi begint om 10.00 uur. De eindtijd is afhankelijk van het aantal deelnemers. Bij inschrijving dient te worden aangegeven in welke klasse de meeste deelnemers van het team het laatste veldseizoen zijn uitgekomen.

Beachkorfbal is intensief en dynamisch. Wij adviseren u dan ook om naast de vier veldspelers zeker twee of meer wisselspelers in een team te hebben. In het veld moeten in ieder geval 2 dames en 2 heren staan opgesteld.

Hoewel het een recreatief toernooi is worden er toch diverse wedstrijden op hoog niveau gespeeld. Het zou dus prettig zijn indien scheidsrechters zich aanmelden. Scheidsrechters die zich individueel aanmelden ontvangen op de dag van het toernooi van de organisatie een lunchpakket. Daarnaast ontvangen zij voor iedere gefloten wedstrijd wat te drinken. Indien er niet voldoende scheidsrechters zich aanmelden worden de wedstrijden gefloten door een speler van de deelnemende teams. Zorg er dus voor dat u voldoende spelers heeft die eventueel wedstrijden kunnen fluiten.

De inschrijfkosten bedragen € 15,00 per team. Het aantal teams dat zich in kan schrijven voor het toernooi is vastgesteld op maximaal 60. Aanmeldingen zijn pas definitief als wij uw betaling hebben ontvangen op ons bankrekeningrekeningnummer 34.16.53.144 ten name van K.V. Good Luck o.v.v. beachkorfbal 2009 met de naam van uw vereniging en het aantal teams. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u van ons een bevestiging van uw inschrijving. Ontvangen deelnemersbijdragen worden niet terugbetaald. In de week voor het toernooi ontvangt de contactpersoon het voorlopige programma en een routebeschrijving. Het programmaboekje ontvangt u van het wedstrijdsecretariaat aan het begin van het toernooi.

Rondom Ouddorp zijn er verschillende campings, parken en hotels waar men kan overnachten. Meer informatie over de diverse accommodaties vindt u op de volgende site: http://www.vvvzeeland.nl/regios/goeree/.

Wij verzoeken u alles over het beachkorfbaltoernooi bekend te maken aan spelers, trainers of coaches binnen uw vereniging. In de bijlage treft u tevens een affiche aan die u op kan hangen in de kantine of kan plaatsen op uw site of in uw clubblad.

De contactpersoon blijft verantwoordelijk voor de ingeschreven teams. Wij attenderen u er op dat deelname geschiedt op eigen risico. Good Luck en of de KNKV aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor schade aan personen evenals vermissing van/of beschadiging aan eigendommen.

Voor informatie kunt u terecht bij Dick Boeter, 06 – 36531174 of via beachkorfbal@kvgoodluck.nl. Ook kunt u zich via het dit aanmeldigsformulier opgeven voor deelname aan het beachkorfbaltoernooi. Tevens kunt u hier het affiche downloaden.

Inschrijven voor het toernooi kan tot 13 juni 2009.

Wij hopen u te mogen verwelkomen bij het Beachkorfbaltoernooi 2009.

Met vriendelijke groeten,
Dick Boeter,