ALV, regiomeeting en enquête

11 december 2022door Webmaster

Beste leden,

Het bestuur is de afgelopen weken bezig geweest met de voorbereidingen voor de Algemene Ledenvergadering.

Afgelopen vrijdag op 2 december vanaf 20:00 uur is de ALV gehouden in het Thuishonk. Voor alle leden die aanwezig waren, dank voor jullie waardevolle input tijdens deze vergadering. De opkomst was helaas erg laag wat het bestuur tijdens de evaluatie mee zal nemen naar de voorbereidingen voor volgend jaar.

Financieel onzekere tijden?
Tijdens de ALV zijn niet alleen de financiën van de vereniging doorgenomen maar is ook gekeken naar de mogelijke gevolgen die deze onzekere tijden voor onze leden kunnen hebben. Wij begrijpen dat niet iedereen hier even makkelijk over praat of hulp voor vraagt. Toch willen wij iedereen aanmoedigen om het aan ons kenbaar te maken als het even tegenzit. Sporten, bewegen is belangrijk en misschien is nog wel belangrijker om één of meerdere keren per week even met een groep de zinnen te verzetten. Even aan wat anders denken. Laat je dus horen! Stuur een mailtje naar onze vertrouwenscontactpersoon Corrie Crezee vertrouwenscontactpersoon@dsokorfbal.nl. Zij gaat graag met je in gesprek om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

KNKV regiomeeting
Eind november zou er een KNKV-regiomeeting worden gehouden bij DSO. De bestuurders van verschillende verenigingen in Noord-Brabant komen tijdens een regiomeeting bij elkaar om verschillende onderwerpen te bespreken die vereniging overstijgend zijn. De verenigingen die deelnemen in deze regiomeeting zijn ACKC – SKV – Focus – Juliana – Scheldevogels – Keep Fit – Voltreffers – Terda en Springfield. Helaas is deze door een ziekmelding op het laatste moment komen te vervallen, maar er zal snel een nieuwe datum worden vastgesteld. Heb jij overigens al eens rondgeneusd op www.knkv.nl?

Leden enquête
Op de website van DSO staat de uitwerking van de jaarlijkse leden enquête.

Ik hoop iedereen in de zaal regelmatig tegen te komen en afsluitend samen naar de selecties de wedstrijden te kunnen kijken.

Met sportieve groet,

Steven ten Cate