Wie wint de Nintendo Wii Sports?

29 mei 2009door Webmaster

DSO start een geweldige ledenwervingsactie waarmee een fantastische Nintendo Wii Sports is te winnen. Wil jij in aanmerking komen voor deze geweldige prijs lees dan snel verder!

wanted.gif

De laatste tijd komen er weer veel nieuwe leden korfballen bij DSO in Klundert. Daar zijn we hartstikke blij mee!

Korfbal is geweldig leuk om te doen en is uniek, omdat het de enige sport is die gemengd is. Dat betekent dat de wedstrijden gespeeld worden in teams met meisjes en jongens. Om dit ook in de toekomst te kunnen doen zijn we in dit speciale jubileumjaar dan ook dringend op zoek naar jongens van 5 tot en met 12 jaar. Ken jij jongens die korfbal ook een leuke sport vinden, geef ze dan snel op als lid. Jullie doen dan allebei mee aan de verloting van de Nintendo Wii!

nintendo_wii.jpg

Wil jij deze Nintendo Wii Sports winnen?

Ga dan snel op zoek naar een jongen tussen de 5 en 12 jaar en maak hem lid voor 1 september 2009!

Voorwaarden:
•    Nieuwe jongenslid moet geboren zijn tussen 1 oktober 1996 en 1 oktober 2003
•    De nieuwe jongen moet minimaal tot 30 juni 2010 lid blijven van DSO
•    Nieuwe jongen moet zijn aangemeld bij DSO tussen 1 juli 2008 en 1 oktober 2009
•    Nieuwe jongen moet zijn aangemeld door een lid van DSO
•    Nieuwe jongen mag het afgelopen half jaar geen lid geweest zijn van DSO
•    Verloting van de Wii vindt plaats tijdens het feest voor de jeugd in oktober

Deze spectaculaire actie is mogelijk gemaakt door van der Eijk Potplanten uit Honselersdijk

Wat moet ik doen om mee te loten voor de Nintendo Wii?
Z.s.m. een jongen vinden die aan bovenstaande voorwaarden voldoet. De jongen vult een [rokdownload menuitem=”20″ downloaditem=”13″ direct_download=”false”]aanmeldformulier [/rokdownload]in dat te vinden is op onze website en vult daar jouw naam en telefoonnummer in. Jullie loten dan allebei mee!

Wie mogen er mee doen?
Iedereen die lid is van DSO en uiteraard de nieuwe jongens die voldoen aan de voorwaarden.

Hoe vaak kan ik meedoen?
Zo vaak als je maar wilt! Hoe meer jongens je lid maakt van DSO, hoe meer kans je maakt!

Waarom willen jullie zo graag jongens?
Korfbal is een unieke sport, omdat het de enige sport ter wereld is die gemengd gespeeld wordt. Dat willen we graag zo houden! Op dit moment hebben we veel meer meisjes dan jongens en het zou natuurlijk heel erg leuk zijn als we dat kunnen veranderen. Dat betekent echter zeker niet dat we geen nieuwe meisjes willen hebben!

Waarom jongens tussen de 5 en 12 jaar?
Wij vinden dat je het beste zo vroeg mogelijk kunt beginnen met korfballen, omdat je dan de sport al op jonge leeftijd goed aanleert. Daar heb je later veel plezier van! We snappen echter best dat je soms eerst nog bijvoorbeeld een zwemdiploma moet halen of gewoon nog niet goed weet welke sport je het leukste vindt. Daarom zijn alle nieuwe leden van harte welkom, hoe oud ze ook zijn maar zij tellen niet mee voor deze verloting.

Wat is eigenlijk een Wii?
Voor degene die echt geen idee hebben wat een Wii is, kijk dan even op de site van Nintendo.

Wanneer is de verloting?
De spannende verloting zal plaatsvinden tijdens een feest voor de jeugd in oktober. We maken z.s.m. de exacte datum bekend.

Waar vind ik de aanmeldformulieren?
Je kunt deze vinden op onze website: www.korfbal.net . Kijk even bij het gedeelte downloads of klik hier.

Ik heb nog een vraag, aan wie kan ik die stellen?
Neem even contact op met Hans Posthumus, bereikbaar via emailadres ledenwerving@korfbal.net