DSO 3 KAMPIOEN!!!

29 mei 2009door Webmaster

DSO 3 heeft ook op het veld het KAMPIOENSCHAP binnen gehaald door een klinkende overwinning op Good Luck 2 met 17-3.

Woensdagavond was de kampioenswedstrijd tegen Good Luck 2, die afgelopen zaterdag (helaas) niet door kon gaan. DSO 3 begon iets later aan de wedstrijd, want er was voor de verandering weer eens geen scheidsrechter aanwezig. Gelukkig was Wim Verkijk bereid gevonden om te fluiten, bedankt!!

De wedstrijd ging goed van start en DSO 3 kwamen snel op een 4-1 voorsprong. Deze werd voor de rust nog verder uitgebouwd naar 8-1. Na de rust was het wedstrijdbeeld niet anders. Bij Good Luck viel een tweede dame geblesseerd uit, waardoor er in één vak met 3 tegen 4 werd gespeeld. De wedstrijd werd uiteindelijk eenvoudig gewonnen met 17-3, waarbij iedereen van DSO 3 nog aan spelen is gekomen.

Met deze overwinning is één wedstrijd voor het einde het kampioenschap van DSO 3 een feit. De champagne werd ontkurkt en Ad Schreuders kon als voorzitter voor de tweede keer dit seizoen de felicitaties en de bloemen overhandigen!! Daarna werd er nog een klein kampioensfeestje door DSO 3 gevierd in de kantine.

{gallery}/wedstrijdverslagen/2009/27052009{/gallery}