Van de penningmeester

12 februari 2019door Webmaster

Zonnebril op, een heerlijke middagzon en een gezellige drukte langs het veld tijdens een DSO 1 wedstrijd. Heb jij er ook weer zo een zin in?
We zijn weer over de helft van het korfbaljaar, over een maandje of twee staan we er weer. Dan alleen nog even wachten tot de zon op sterkte is.

De halfjaar cijfers zijn ook opgesteld. We lopen financieel nog prima op schema. Ik zie wel dat er verschillende producten en diensten wat duurder zijn geworden, dit heeft onder andere te maken met de BTW verhoging. Daarnaast ben je gewend dat er eind maart weer gestemd kan worden voor de Rabobank Clubkas Campagne. Deze actie heeft DSO vorig jaar een mooie 1000 euro opgeleverd door jou stem. De Clubkas Campagne is echter vanaf 2019 verplaatst naar oktober, hierdoor zal er dit korfbaljaar helaas geen Clubkas Campagne inkomsten zijn.

Overige acties gaan wel gewoon door. De actie werkgroep is weer druk in de voorbereiding voor de komende periode. Sponsoren zoeken, ideeën uitwerken en afstemmen met andere binnen de vereniging.
De afgelopen jaren hebben laten zien dat het gelukkig op veel vlakken goed gaat met DSO, ook financieel. Dat hebben we te danken aan alle sponsoren, leden, donateurs die DSO financieel ondersteunen en aan de mensen die er vrije tijd insteken om de acties te organiseren en om de sponsoren aan ons te laten binden. Dat het goed gaat, daar mogen we als vereniging echt trots op zijn. Ondanks dat we gezond zijn, blijven acties wel degelijk belangrijk voor een sluitende begroting en betaalbare contributies. Daarom hoop ik dat we dit jaar weer op alle leden hun inzet en betrokkenheid kunnen rekenen.

Na het vertrek van Corrie uit het bestuur heeft ze aangegeven om de braderie werkgroep weer van nieuwe energie te voor zien, nadat deze jaren lang is georganiseerd door Anouk Vermeulen en Evelyn van Dijk. Ik wil jullie nogmaals bedanken dat jullie er voor hebben gezorgd dat DSO al jaren lang uitmuntend vertegenwoordigd is geweest op de braderie. Ik ben ook erg blij dat we met Corrie vertegenwoordigd blijven.
Ondertussen heeft Corrie al weer wat leuke mensen gevonden die bereid zijn de organisatie met haar verder op te pakken. Ze gaat ook zeker nog langskomen om aan jou te vragen of je wilt helpen tijdens de braderie door bijvoorbeeld even de stand te bezetten. Corrie, mij kan je alvast noteren.

Zoals altijd wil ik je ook nog even er aan herinneren dat je je eventuele reiskostendeclaratie aan mij kunt mailen met penningmeester@korfbal.net. Ik zal de reiskosten van de zaal in het begin van het nieuwe buiten seizoen verwerken en overmaken.

Wij zijn DSO!

Groet,