Ook dit jaar wordt er weer een geweldig schoolkorfbaltoernooi gehouden en wel op woensdagmiddag 27 mei 2009. Bijzonder is dat we dit jaar het toernooi organiseren samen met VIOS en Zevenbergen en ook korfbalinternational LEON SIMONS zal zijn bijdrage leveren.

Dit jaar organiseren de korfbalverenigingen KV Vios, KV Zevenbergen en ckv DSO in de gemeente Moerdijk een gezamenlijk schoolkorfbaltoernooi. Deze opzet is gekozen om de korfbalsport een keer breed onder de aandacht te brengen in de gehele gemeente Moerdijk. Elk jaar organiseren wij als verenigingen wel een eigen schoolkorfbaltoernooi voor de basisscholen uit de eigen regio, maar zoals u reeds eerder heeft kunnen lezen willen wij het dit keer groter en breder aanpakken en willen wij een toernooi voor alle scholen in de gemeente Moerdijk organiseren.

Wij willen u dan ook graag uit nodigen voor het Schoolkorfbaltoernooi Moerdijk 2009 op het korfbalveld van ckv DSO:

Plaats     : Ambachtsherenweg te Klundert.
Datum    : woensdag 27 mei 2008
Tijd        : 13:00 uur aanwezig, het toernooi  begint  13.30 uur

Net als voorgaande jaren zal het schoolkorfbaltoernooi op woensdagmiddag worden gehouden.

Het schoolkorfbaltoernooi wordt georganiseerd voor de groepen 5 t/m 8.

leon_simons.jpg

Trainen o.l.v. Recordinternational en sterspeler van Nederland: Leon SIMONS!!
Voorafgaand aan het toernooi zullen er dinsdag 12 mei en dinsdag 19 mei van 19.00 – 20.00 uur voor de Klundertse scholen door DSO trainingen worden verzorgd op het korfbalveld aan de Ambachtsherenweg. De training op dinsdag 19 mei zal onder speciale leiding staan van Leon Simons. Hij is international en aanvoerder bij het Nederlandse team en sterspeler bij PKC te Papendrecht.

Specircuit kinderen t/m groep 4
Voor de kinderen t/m groep 4 is er tijdens het schoolkorfbaltoernooi een spectaculair spelcircuit uitgezet.  Dit start om 14.30 uur en de kinderen hoeven zich hiervoor niet op te geven, maar ze kunnen ter plaatse het spelcircuit doorlopen.

Opgaveformulieren
De opgaveformulieren en de bijbehorende brieven zijn opgestuurd naar de scholen. U kunt deze echter ook via onze website downloaden. De opgaveformulieren kunnen worden opgestuurd of ingeleverd tot uiterlijk woensdag 30 april a.s. t.a.v.:

R. (Ruben) Karel
Rondeel 132
4791 LB Klundert
Tel: 06 – 10 71 39 71
E-mail: schoolkorfbal@korfbal.net

Hopenlijk tot ziens op woensdagmiddag 27 mei a.s. bij het Schoolkorfbaltoernooi Moerdijk 2009.

Bij voorbaat onze hartelijke dank
Namens de organisatie Schoolkorfbal Moerdijk 2009

Ruben Karel