Goed bezochte Algemene Ledenvergadering positief verlopen

28 oktober 2018door Webmaster

Vrijdag 26 oktober vond de jaarlijkse ALV plaats in de kantine van DSO. Met 50 stemgerechtigde leden was de opkomst prima.

Anton opende de vergadering om 20.00 uur en tijdens zijn presentatie werd het beleid van afgelopen jaar doorgenomen. Daarnaast had het bestuur een aantal speerpunten waaraan afgelopen seizoen flink aandacht is besteed. Zo heeft DSO zonnepanelen kunnen realiseren, dankzij sponsoren, bijdrage van leden en het harde werk van sponsorcommissie en penningmeester. Ook werd er stilgestaan bij “Operation Yellow Bee” en het stopzetten van de papieren versie van de Flits. Deze laatste twee punten zullen aankomend seizoen vorm gaan krijgen en daar zal iedereen spoedig meer over horen.

Roeland heeft als penningmeester het gehele financiële plaatje laten zien en ook dat was ook zeer positief! Mede dankzij de zonnepanelen en de daarbij horende sponsors staat DSO er financieel uitstekend voor!

Jubilarissen
Ook waren er weer een aantal jubilarissen! Bert Tanis, Remco Tanis, Jurgen Leijten, Willem Willeboordse en Ingrid Verkaik zijn al 40 jaar lid van DSO! Sietske Pars en Jasper Kaijen werden vanwege 25-jarig lidmaatschap in het zonnetje gezet!

Veranderingen in het bestuur
Tijdens de bestuursverkiezing werd Roeland met goedkeuring van de vergadering benoemd voor zijn tweede termijn als penningmeester. Een ander punt dat tijdens de bestuursverkiezing werd benoemd, was de rol van Anton als voorzitter. Zoals hij al eerder aangaf zal aankomend jaar zijn laatste zijn en is het bestuur hard op zoek geweest naar een opvolger. En deze is ook gevonden. Steven ten Cate is bereid gevonden om het stokje van Anton over te nemen. Steven volgde al vergaderingen bij en zal dat blijven doen, totdat hij echt benoemd zal worden.

Corrie Crezee benoemd tot Lid van Verdienste!
Corrie Crezee nam echter afscheid van het bestuur. Corrie heeft maar liefst 12 jaar in het bestuur gezeten en daarin verschillende portefeuilles gehad. Dat Corrie gemist zal gaan worden, bleek wel uit de mooie woorden die Anton over haar sprak! Vanwege haar enorme bijdrage voor de vereniging is Corrie benoemd tot Lid van Verdienste van DSO. Iets wat met groot applaus ontvangen werd door de aanwezige leden!
De portefeuille van Corrie zal overgenomen worden door Titia Tolenaars.

Het bestuur is tevreden over de verlopen avond en wil alle aanwezige leden hartelijk danken voor een betrokkenheid en aanwezigheid. Samen maken we van DSO de vereniging dat het nu is: DE MOOISTE VAN ALLEMAAL!