DSO gaat GROEN!

29 december 2017door Webmaster
Korfballen, dat vreet energie… niet alleen in de wedstrijden van onze club, maar ook omdat vooral de lichtmasten nogal wat stroom lusten. Daarom willen we van onze geel-zwarte club een groene vereniging maken! Uiteindelijk is dat goedkoper, zodat DSO nog beter voorbereid is op de toekomst.

Maar het betekent wel een forse investering: daarom vragen we leden, niet-leden en ondernemers om DSO hierbij eenmalig te steunen door een zonnepaneel te sponsoren. Eind maart, als de panelen geplaatst worden, verschijnt dan ook je naam op het DSO-gaat-groen-bord dat de komende jaren bij het clubgebouw komt te staan. Een paneel sponsoren mag als persoon, als familie, als team: het maakt ons niet uit!

Personen betalen eenmalig € 50 om een paneel te sponsoren. Ondernemers betalen eenmalig € 150 om jarenlang te laten zien dat zij DSO en het milieu steunen. Interesse? Mail naar dsogaatgroen@korfbal.net of vraag de leden van de sponsorcommissie om informatie (Dennis van Wassenaar, Karel van Dam, Marcel Michielsen).