Wedstrijdverslag Oranje Wit 7 – DSO 4

9 september 2010door Webmaster

Gisteravond (woensdag) had DSO 4 haar eerste wedstrijdstrijd van het nieuwe seizoen.

Het eerste aanvalsvak bestond uit Karolien, Winnie, Jeroen en Ruben. En in het verdedigingsvak startte Vera, Lianne, Kees en Arjan. Het eerste doelpunt liet even op zich wachten, maar dat gelden ook voor de tegenstander. Na 10 minuten viel pas de 0-1 en enkele minuten later ook de 0-2. DSO 4 liep uit naar 2-4. Een gebrek aan scherpte in de aanval, en verdedigd een paar onoplettendheden, zorgde er voor dat we gingen rusten met een gelijke stand, namelijk 5-5.

De eerste aanval van de tweede helft  was gelijk raak en ook niet lang daarna werd het 5-7. In de tweede helft waren er drie wissels, Inge, Margot en Sjoerd. Gestaag liep DSO 4 verder uit en bleef scoren wat resulteerde in een eindstand van 5-11. Verdedigd was het de tweede helft dik voor elkaar, want de nul werd gehouden. Al met al een goede eerste wedstrijd, waarbij met wat meer scherpte de score nog hoger had uitkunnen vallen.

A.s. zaterdag mag DSO 4 thuis weer aantreden om 16.00 uur, dan is DVS’69 3 de tegenstander.