Wedstrijd DSO 1 gestaakt wegens Hondenweer

11 september 2013door Webmaster

Dinsdagavond 10 september was de eerste echte herfstavond van dit jaar en juist op dat moment moesten de matadoren van DSO 1 aan de slag tegen ODO uit het Maasland. Extra zuur was het feit dat deze wedstrijd eigenlijk gepland stond op zaterdag 31 augustus(25 graden windstil). Voorafgaand werd er al hevig gediscussieerd over het wel of niet doorgaan van deze wedstrijd vanwege de grote hoeveelheid water die uit hemel viel en de flinke windstoten die daarbij gepaard gingen.

Nadat de scheidsrechter samen met beide coaches het veld had geïnspecteerd werd er misschien wel tegen beter weten in toch begonnen met de wedstrijd. Het sfeerteam had ondanks de regen de sfeer er goed in zitten. Zij stonden in het ballenhok die voor deze gelegenheid was omgetoverd in een waar supportshome! DSO begon voortvarend aan de wedstrijd en stond ondanks het vreselijke weer al snel met 2-0 voor. Toen na 8 minuten Jeanine Commereuc pardoes door het natte veld de boarding in gleed vonden beide Coaches het genoeg geweest. Dit in tegenstelling tot de scheidsrechter die graag had willen doorspelen ondanks de eerste blessure na 8 minuten. Onverantwoord zo oordeelden beide Coaches en kregen als cadeautje ook nog allebei een gele kaart van de Scheidsrechter voor het staken van de wedstrijd.

Wanneer wordt het overgespeeld? Wordt het überhaupt overgespeeld of krijgen beide partijen 2 punten in mindering? Hoe zal het weer zijn bij een eventuele rematch? We weten het niet. Wat we wel weten is dat het sfeerteam er wederom bij zal zijn en van zich zal laten horen. Weer of geen weer!!

Wij wensen Jeanine beterschap toe met de blessure en we hopen dat Jeanine snel weer is te bewonderen tijdens een wedstrijd!

Huishoudelijke mededeling:

De uitslagen die ingevuld zijn bij het wedstrijdraden zullen bewaard worden tot dat de wedstrijd eventueel overgespeeld wordt. Daarna zal de winnaar bekend gemaakt worden.

Groeten het Sfeerteam