We mogen weer!

18 januari 2022door Webmaster

Hallo allemaal,

Na de persconferentie van afgelopen vrijdag was het weer snel schakelen, omdat we deze maandag alweer aan de slag mochten. En dat is gelukkig weer gelukt! Onderstaand bericht hebben de spelende teams afgelopen weekend ontvangen, maar dit wilden we natuurlijk ook graag met de rest van onze meelevende leden delen.

Er was een extra 2 weken aan kerstvakantie voor nodig, maar we mogen eindelijk weer gaan trainen en onderlinge wedstrijd spelen! Extra bonus is dat dit gewoon lekker in de zaal kan. We zullen hetzelfde trainingsschema aanhouden zoals we ook zijn begonnen in november. Lees wel het corona-protocol hier op de website nog een keer goed door! Hieronder nog even de belangrijkste regels op een rij waar we ons samen aan zullen moeten houden.

• Houd je aan de basismaatregelen.
  • Er is géén publiek toegestaan tijdens trainingen en/of wedstrijden.
  • Vanaf 18 jaar of ouder moet je een geldig Corona toegangsbewijs (CTB) samen mét identiteitsbewijs kunnen laten zien.
  • De coach/trainer/aanvoerder is verantwoordelijk voor de controle op het CTB van zijn/haar team.
  • Uitgesloten zijn functionele vrijwilligers; trainers, coaches, scheidsrechters, zaalwacht etc. Echter wil het bestuur ook aan hen vragen zijn/haar CTB te laten scannen.

Mochten jullie je hier niet prettig bij voelen of andere vragen hierover hebben? Dan horen wij dat graag! Stuur dan een mail naar TC@korfbal.net (senioren) of JTC@korfbal.net (jeugd) en dan komen wij hier zo snel mogelijk bij jullie op terug. Voor nu rest ons niets meer dan jullie veel plezier te wensen!

Met sportieve groeten,

namens de (Jeugd) Technische Commissie,