Uitwedstrijd voor de KombiFitters

23 januari 2016door Webmaster

Het is dinsdagavond 19 januari 2016 en in de zaal de trainingsavond van ons aller KombiFit. Enige tijd geleden kwam van trainer Patrick Michielsen een verzoek of hij met team 5 en 6 heel de zaal mocht gebruiken. Dit werd uiteraard aan ons medegedeeld en na een stevige discussie zijn wij akkoord gegaan om ons vertier dan maar elders te zoeken. Maar wat gaan we doen, en als er kosten zijn, wie betaalt deze dan? Zullen we net als vorig jaar dan gaan bowlen in Etten-Leur….en jawel met algemene instemming van alle leden kon Willem v D, die avond onze ad interim trainer, de zaal gaan boeken. Aan trainer Patrick werd voorzichtig medegedeeld dat er uiteraard kosten aan verbonden waren. Geen probleem zei hij, ik zal jullie wel tegemoet komen… Willem huurde de zaal en de opgave stroomden binnen, want de gezelligheid van vorig jaar stond menig KombiFitter nog voor ogen. Met 4 bowlingbanen in een soort van huiskamer, waar wij ook nog als enige waren was het in januari 2015 toen een prima avond.

Met 20 personen vertrokken we om 19.15 uur vanaf de sporthal naar Etten-Leur, na eerst nog even het barpersoneel van de Niervaert te hebben ingelicht, want wij schroeven de omzet dinsdagavond daar wel omhoog. Eenmaal aangekomen bij Top-shot, kwamen we weer bij onze vertrouwde huiskamer aan, de schoenen aangetrokken en we konden ons 1 ½ uur lang van harte uitleven. De barkeeper vergat ons zeker niet en voorzag ons op tijd van een lekker drankje. En wat zitten er toch bowling talenten bij onze vereniging, niet normaal, zowel bij de dames als bij de heren. Er werd door 1 dame zo fanatiek gegooid dat de stukken er bijna afvlogen. Ook de strikes en spares waren veelvuldig aanwezig, echter ook de goot deed goede zaken. Wie er gewonnen heeft ..ach..dat is niet zo belangrijk en eerlijk gezegd dat weet ik niet, ook wie er laatste geworden is, is mij onbekend. Maar dat het weer gezellig was, staat buiten kijf.
Trainer Peter kreeg van de groep nog een aardigheidje omdat hij in de zaal de training bij ons verzorgd, een heerlijke hotstone massage….

Daarna gingen we de kantine opzoeken en werd door ons, zoals gewoonlijk weer alles verbouwd, zodat we aan 1 tafel konden zitten. Niemand vond het kennelijk gek, want we werden er niet uitgezet en ook niet met scheve gezichten aangekeken. De barman was de vriendelijkheid zelf, wat wil je met een grote omzet op 1 avond, en was erg vlot in de bediening. Ook op aller verzoek en speciaal van Eddie werd er om gemengde snacks gevraagd, die in no time op de tafel stonden. Het bleef nog wel even onrustig daar in de kantine, maar men is daar kennelijk wel wat gewend.
Na afloop hebben we uiteraard de rekening betaald, en zijn we rond half 11 weer huiswaarts gegaan. Het was weer een superavond met een grote en fijne groep mensen. De foto’s zijn het bewijs, deze zijn te zien via deze link.

Mocht U nieuwsgierig zijn naar dit super gezellige maar af en toe een zooitje ongeregelde KombiFitters, U/jij bent van harte welkom op dinsdagavond van 20.00 tot 21.00 uur in de sporthal.
Vanaf eind maart gaan we weer naar buiten onder leiding van trainer Willem Willeboordse, die ook al weer staat te trappelen om mee te doen. Lenig of niet, zere armen, heupen etc., maakt niet uit, iedereen traint op zijn/haar niveau en zijn zo gezellig met elkaar 1 uurtje bezig. Wie weet tot ziens…

Oh ja Patrick, binnenkort komt de rekening wel naar je toe, je hoeft niet alles te betalen, maar een snack na onze training is van harte welkom…..

Groetjes
Een KombiFitster….