Snertdag! 6 oktober

1 oktober 2012door Webmaster

Het word al weer kouder. De herfst is echt begonnen en met nog 3 wedstrijden te gaan zit het einde van het eerste veldseizoen er ook al aan te komen. Daarom organiseert het sfeerteam in samenwerking met Atie op 6 oktober tijdens de laatste thuis wedstrijd van DSO 1 de Snertdag.

6 oktober om 16:00 zal DSO 1 spelen tegen Tiel 1. Tiel is een directe concurrent van DSO voor behoud in de 2de klasse. Dus zorg dat je er bij bent en laat je horen!!

Tijdens deze dag zal er voor de kinderen plek zijn om lekker te kunnen stoepkrijten en wordt de uitslag van de kleurplaatwedstrijd bekend gemaakt. Het sfeerteam zal uiteraard het veld weer versieren met de nodige spandoeken. Na de wedstrijd kan je genieten van een overheerlijk bakje snert met een broodje gemaakt door Atie. Dit wordt vast en zeker een top afsluiting van het veldseizoen!

Speciale actie sfeerteam

Tijdens de snertdag is er de mogelijkheid om een supergave DSO sjaal te kopen voor maar €3,-. Ook zal er geheel in stijl met de snertdag een erwtenraadspel zijn. Het opgehaalde geld zal gaan naar een uniek mega groot DSO spandoek waar het sfeerteam op dit moment hard mee bezig is om dit te kunnen realiseren.

Groeten het sfeerteam!