Prachtige opbrengst Rabobank Clubkas Campagne!

11 mei 2016door Webmaster

Op dinsdag 10 mei reikte Sjors de Jong namens de Rabobank West-Brabant Noord de cheque uit van de Rabobank Clubkas Campagne. Van 6 tot en met 18 april konden alle leden van de Rabobank stemmen op hun favoriete verenigingen en daarmee de deelnemende club een mooi extraatje bezorgen. Natuurlijk waren we ontzettend benieuwd naar het aantal stemmers en de hoogte van het uiteindelijke bedrag. Nadat Sjors de spanning er nog even inhield mocht onze penningmeester Roeland Strootman dan eindelijk de cheque in ontvangst nemen van maar liefst 813, 50 euro! Een geweldig mooi bedrag! We zullen dit gaan besteden aan de DSO Schoolkorfbal Challenge, ons jaarlijkse korfbaltoernooi voor scholieren! Hiermee kunnen we alle deelnemende scholen uit Klundert en nabije omgeving weer een onvergetelijke, sportieve dag voorschotelen.

Wij bedanken natuurlijk op de eerste plaats de Rabobank, die met deze mooie sponsoractie verenigingen en stichtingen prachtige mogelijkheden biedt. Daarnaast alle 200 leden van de Rabobank, die op DSO gestemd hebben. Een prachtig aantal stemmers en hier blijkt ook zeker weer de waardering voor onze vereniging uit. Nogmaals dank daarvoor!

Hans Posthumus