Overlijdensbericht Rinus Leijten

6 augustus 2014door Webmaster

Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat op 6 augustus 2014 ons erelid Rinus Leijten is overleden. Hoewel Rinus natuurlijk al een tijdje ziek was overvalt zijn overlijden ons toch. Namens het bestuur en alle leden van DSO wens ik Dora, Jurgen, Miranda, Lars en Stan veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Rinus was vanaf de oprichting van DSO (voorheen Spido) in 1959 lid van onze vereniging. In al die jaren heeft hij, naast het actief deelnemen aan de wedstrijden, vele functies verricht binnen de vereniging. Tot op het laatste moment was Rinus zeer betrokken bij DSO en was hij uitstekend op de hoogte van alle ontwikkelingen. Voor zover zijn gezondheid het toeliet bleef Rinus ook trouw de wedstrijden van DSO bezoeken en kon dan oprecht genieten van een gezellige zaterdagmiddag.

We verliezen in Rinus een zeer betrokken clubman en zullen hem uitgebreid herdenken tijdens de dienst op zaterdag 9 augustus a.s. in Roosendaal.

Hans Posthumus