DSO 6 kampioen

22 oktober 2011door Webmaster
DSO 6_kampioen DSO 6 kan worden toegevoegd aan de kampioensrij. Het zesde won met 5- 10 in Bergen op Zoom. Een verslag van de wedstrijd is hier te lezen. Corrie van Bezooijen was topscoorder en scoorde maar liefst 3 keer!

Afgelopen zaterdag 22 oktober is het 6e KAMPIOEN geworden.

Onze voorbereiding startte al op vrijdagavond….een ieder ging op tijd naar bed om op zaterdagochtend fris en fruitig om 11.00 aanwezig te kunnen zijn. Dit is geweldig goed gelukt..iedereen was op tijd en we vertrokken vol goede moed naar Scheldevogels in Bergen op Zoom. Het publiek stond ons in grote getale op te wachten met toeters en bellen wat bij ons uiteraard een onoverwinnelijk gevoel gaf vooraf.

De wedstrijd begon gelijk op vlak voor rust werd het 3-2 voor ons….na de rust zijn we volle bak gaan spelen mede door het enthousiasme van het vele publiek liepen we uit naar een comfortabele 10-5 voorsprong waar bij de dames een belangrijke rol speelden. Door lekker te blijven korfballen en elkaar goed te vinden konden we deze voorsprong tot het einde vasthouden.De jonge wisselspelers van Scheldevogels waren niet opgewassen tegen de ervaren en uitstekend spelende DSO-ers (sters).
Hierbij willen we onze trainer Arie danken voor de uitstekende trainingen waardoor wij tot dit nivo konden komen en KAMPIOEN konden worden. Het geen gevierd werd met de uitreiking van een heerlijk gevulde zak met snoep. Na de champagne zijn we met een goed gevoel huiswaarts gekeerd.
Rest mij om via deze weg DSO en in het bijzonder het zesde (en ook het vierde en vijfde met wie ik regelmatig train) te bedanken voor de wijze waarop ik ben opgevangen en opgenomen in de groep en me in korte tijd al een echte DSOer ben gaan voelen. Complimenten voor heel DSO en voor de sfeer waarbinnen er gewerkt wordt!!!!!

Binnenkort hopen we met het 6e ons KAMPIOENSCHAP te kunnen vieren in de kantine want die was helaas gesloten afgelopen zaterdag. Vriendelijke en sportieve KAMPIOENSgroeten aan iedereen

Namens het 6e, Erik Bosman

DSO 6_kampioen