Hallo allemaal,

Wij vinden het weer eens tijd jullie te informeren over de komende activiteiten. Want ja, we hebben ons niet veel laten zien op de voorgrond, maar dit houdt niet in dat er niets op de planning staat. Integendeel, we hebben heel veel nieuws voor jullie!

Allereerst wil ik jullie erop attenderen dat aanstaande vrijdag, 31 oktober, het pokeren/klaverjassen/darten weer gaat beginnen. We beginnen om 20.00 uur en we hopen net als andere jaren weer op een mooie opkomst! Heb je op vrijdag niets te doen en ben jij de nieuwe Michael van Gerwen, Fatima of heb je gewoon behoefte aan gezelligheid, kom dan langs! De opzet blijft voorlopig hetzelfde, mocht er iets wijzigen horen jullie dit snel.

Dan de volgende activiteit: de feestavond. Er werd al getwijfeld door sommige leden die bijna smekend aan ons vroegen: ‘Er is toch wel een gala dit jaar?’ Nou ik kan dit bevestigen. Zaterdag 20 december zal de kantine worden omgebouwd tot een romantische, sfeervolle plek waar we met z’n allen een hele gezellige avond gaan beleven! De officiële uitnodiging volgt nog, dus houdt de website in de gaten voor meer informatie! En mijn tip van de dag:
vraag je beoogde date op tijd, want voor je het weet, ben je te laat!

Tot slot nog het volgende. Jessica heeft helaas besloten te stoppen met haar werkzaamheden binnen het NAC en Lenneke zal wat minder actief kunnen deelnemen. Ik wil Jessica bedanken voor haar hulp en inzet en ik ben ervan overtuigd dat wij nog volop kunnen genieten van de creatieve ideeën van Lenneke.

Wel zijn wij (dringend) op zoek naar versterking van het NAC. Vind jij het leuk om mee te helpen met het organiseren van activiteiten binnen DSO, heb je zelf veel inspiratie en goede ideeën of ben je gewoon erg gemotiveerd? Meld je dan nu bij 1 van de NAC leden of via de mail: nac@korfbal.net

Ik hoop jullie allemaal te zien bij de komende activiteiten.

Namens de NAC,

Frank Posthumus