Komt allen op 24 mei

22 mei 2014door Webmaster

Zoals u al eerder heeft kunnen lezen heeft DSO de magische grens van 300 leden bereikt.
Aanstaande zaterdag wordt hier in de rust van de wedstrijd DSO 1- GKV 1 aandacht aan besteed.
Alle leden hebben kans om prijzen te winnen en daarom roepen we iedereen op aanwezig te zijn.

Overigens is de wedstrijd van DSO 1 een hele belangrijke omdat DSO bij winst nog kans maakt zich te handhaven in de tweede klasse. Extra support is erg belangrijk! Wij zien u graag zaterdag vanaf 16.00 uur aan de Molenvliet.
Natuurlijk bent u ook eerder die middag van harte welkom. DSO 2 is tot nu toe ongeslagen en heeft al een paar weken het kampioenschap binnen, dit team speelt om half 3. Tijdens de rust van deze wedstrijd wordt DSO 5 gehuldigd vanwege hun kampioenschap.
Kortom veel te vieren en te beleven bij DSO! We zien u graag zaterdag.
Sportieve groet, het Bestuur.