Klundert bij kaarslicht 2008: Wie komt ons helpen?

19 oktober 2008door Webmaster

Na het succes van vorig jaar tijdens de viering van Klundert 650 jaar is besloten om van het gebeuren met de kaarsjes een jaarlijks festijn te maken. Op 13 december is het dan weer zover. We gaan weer duizenden potten met lichtjes in het centrum van Klundert leggen.

Vorig jaar hadden we aan hulp geen gebrek want vele verenigingen hebben ons geholpen met het plaatsen van de potten, het aansteken van de lichtjes en uiteraard het opruimen van alles. Ook dit jaar kunnen we weer een beroep doen op een aantal verenigingen maar we hebben toch nog mensen nodig om ons te helpen.

Voor de actieve DSO-er is het moeilijk om nu al in te schatten of men op dat tijdstip moet spelen of niet maar voor al die andere leden en aanverwanten, (ouders, broers en zusters, man of vrouw, enz) moet het een uitdaging zijn om ook mee te mogen helpen aan dit festijn. Wie wil ons helpen op zaterdagmiddag van ca. 16.30 tot 18.30 uur en het opruimen vanaf ca. 22.30 uur?

Graag zo veel mogelijk want vele handen maken de tijd kort.

Hebben jullie nog potten over. GROTE HAK POTTEN. Lever ze in bij Cor of Ad.

Alvast bedankt.

Cor Hollemans. 0168-403408 e-mail: c.w.hollemans@hetnet.nl