Kerststukjesactie 2010 Laatste keer!!

29 november 2010door Webmaster

Op donderdag 9 december 2010 wordt voor de laatste keer de kerststukjesactie gehouden. Daarom willen we met zoveel mogelijk mensen de straat op om deze stukjes te gaan verkopen. Meld je dus aan bij Annalies Vermeulen of Ria Verkijk. Als we allemaal 2 uurtjes lopen, kunnen we heel de Klundert aandoen.

Jeugdleden en eventueel hun ouders zijn ook van harte welkom. Zij gaan onder begeleiding van ouders of oudere leden de straat op. We zoeken voor ‘s middags nog twee mensen, die de bejaardenwoningen in het Odapad, de Kweeklust en de Orangerie willen lopen. Voor ‘s avonds hebben we rond de 60 mensen nodig om de rest van de straten te bemannen.

Nieuw dit jaar is, dat we twee auto’s hebben rondrijden voor de bevoorrading. Dan hoeft niemand het hele eind terug naar de kantine om nieuwe stukjes op te halen. 1 telefoontje en ze worden bij je in de wijk afgeleverd. Deze week worden de aankondigingsborden in de Klundert weggezet en vanaf vrijdag kun je de folders ook bij de winkels zien hangen. Zodra we foto’s van de stukjes beschikbaar hebben, worden deze ook op de site gezet.

Groetjes van

Wilma Hordijk en Ria Verkijk