Kangoeroes & F- teams beleven leuke dag

8 november 2009door Webmaster

Zaterdag was er voor de F-jeugd en de kangaroes de Districts Welpen Dag in Bergen op Zoom. Deze leuke korfbaldag wordt jaarlijks georganiseerd door korfbalvereniging Scheldevogels. Zaterdagmorgen vertrokken we met veel F-jes, kangaroes, trainers, coaches en toeschouwers naar Bergen op Zoom.

Het team van DSO F1 was ingedeeld in de poule met 7-jarigen en DSO F2 in de poule met 6/7 jarigen. DSO F1 en F2 speelden beide 4 wedstrijdjes. Er werd met veel plezier en met veel inzet gekorfbald. Bij DSO F2 speelden verschillende kinderen hun eerste korfbalwedstrijd. Dit ging heel erg goed!!

DSO F1 speelde tegen goede tegenstanders. Alleen het team van Oranje Wit was te goed voor de spelers uit DSO F1. Tussendoor was er tijd voor een spelletjescircuit, waar ook de kangaroes enthousiast aan meededen. Voor de kangaroes werd de ochtend afgesloten met een leuke bingo.

Na de middagpauze gingen de wedstrijdjes voor DSO F1 en DSO F2 weer verder. Om 3 uur was de laatste wedstrijd gespeeld. Hierna begon de prijsuitrijking. Hierbij kregen de spelers van DSO F1 een beker voor de tweede plaats in de poule. Gefeliciteerd!!

Het was voor iedereen weer een leuk toernooi en we zullen volgend jaar zeker weer mee doen.

E2

Als enige team van DSO speelde DSO E2 op zaterdag de eerste competitiewedstrijd van dit zaalseizoen. De tegenstander was ADO E3 uit ‘s-Gravendeel. Met de altijd enthousiaste Daphne als coach werd de eerste overwinning behaald van dit seizoen. DSO won met 2-1!

{gallery}/wedstrijdverslagen/2009/welpendag{/gallery}