Informatie SWIFT Toernooi

19 mei 2014door Webmaster

Voor iedereen die zich heeft opgegeven voor het SWIFT Toernooi: tof dat jullie je hebben opgegeven voor het SWIFT toernooi op donderdag 29 mei met Hemelvaartsdag. Via deze weg wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen deze dag. Hieronder de praktische info voor het SWIFT toernooi.

Praktische info:
Wanneer:                                                  donderdag 29 mei
Vertrek met de bus vanuit DSO kantine om:   07.50u!
Weer terug bij DSO kantine om:                   +/- 18.00u
Neem zelf eten en drinken mee voor deze dag! Het is ook mogelijk om bij SWIFT eten en drinken te kopen. Verder gaat er voldoende begeleiding mee deze dag.

Tevens wil ik van de gelegenheid gebruik maken om namens de TC/JTC voor de 18+ers even aan te geven dat alcohol drinken en het spelen van wedstrijden natuurlijk niet samen gaan. Dus wacht met je biertje of wijntje tot na afloop van de wedstrijd. Dan smaakt tie ook t lekkerst. Misschien onnodig om aan te geven, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 zullen we maar zeggen.

Hopelijk treffen jullie het met t weer deze dag. Nogmaals alvast veel plezier en have fun met elkaar. DSO komt met een ramvolle bus, dus dat komt wel goed.

Namens de TC/JTC,

namens de organisatie Mark Noordink en Atie Commereuc,