Huldigingen tijdens ALV 2011

25 oktober 2011door Webmaster
voorzittershamer Tijdens de algemene ledenvergadering afgelopen woensdag 17 oktober zijn Elly Tanis, Ad Schreuders en Wim Crezee in het zonnetje gezet. Hierbij een aantal foto’s en wetenswaardigheden over deze personen.

De gehuldigde DSO’ers.

Elly heeft 30 jaar in het bestuur van DSO gezeten. Elly heeft ook diverse activiteiten binnen DSO op touw gezet in al die jaren dat zij lid is van DSO. Elly is daarom benoemd tot ere lid van DSO. Ze stopt nu als secretaresse, maar zal nog wel actief blijven bij de bezoekjes van nieuwe leden en andere lief en leed bezoekjes.

Ad is 40 jaar lid van DSO en heeft in die tijd veel actieve functies, waaronder voorzitter binnen DSO bekleed. Ad is daarom benoemd tot ere lid van DSO.

Wim is 25 jaar lid van DSO en de KNKV, waarvoor hij een oorkonde en een speldje van de bond en een pen met inscriptie van DSO heeft gekregen.

{gallery}/algemeen/2011/alv{/gallery}