Gelezen op site NIO: NIO speelt goed, maar verliest weer…

11 januari 2010door Webmaster

Een ploeg die afgelopen zaterdag een zware dobber had was NIO 1. Koploper DSO uit Klundert kwam op bezoek en de wedstrijden tegen deze geelzwarte tegenstander zijn altijd hard werken. Zo ook deze wedstrijd.

Na weken van tegenvallend spel, ging het deze week een stuk beter met het Schiebroekse vlaggenschip. De ploeg van trainer vd Veen kwam na 9 minuten spelen op een 2 – 0 voorsprong en hoewel DSO tegen wist te scoren, toonde de thuisploeg veerkracht door direct met een doelpunt te antwoorden.

Hierna kwam DSO beter in de wedstrijd en kreeg NIO de duimschroeven aangedraaid. De ruststand werd bepaald op 5 – 7 en hoewel NIO de tweede helft aandrong, was het DSO die met enkele rake vrije ballen en strafworpen de afstand op het scorebord in hun voordeel wist te houden.

Met 8 – 14 was het de koploper die de punten mocht bijschrijven en lijkt NIO gedwongen tot het spelen van degradatiekorfbal.

(Bron: http://www.ckvnio.net/index.php?a=nieuws&s=v&n=296 )