DSO verliest nipt

11 maart 2012door Webmaster

DSO speelde haar laatste wedstrijd van het zaalseizoen tegen Stormvogels. De doelstelling van het seizoen is behaald, maar na de verloren wedstrijd tegen TOGO is het kampioenschap buiten bereik. Er stond zaterdag dus weinig op het spel, maar DSO wilde het seizoen beter afsluiten dan de wedstrijd van vorige week.

DSO startte in de gebruikelijke opstelling. Aanval: Sander, Remco, Carola en Debora. Verdediging: Rubin, Olaf, Stefanie en Tessy. Reserves: Mandy, Frank en Jasper.

Stormvogels schoot het eerste raak en opende hiermee de score. Via een doorloopbal van Remco en een vrije bal van Olaf kwam DSO op een voorsprong. Via een afstandsschot kwam Stormvogels weer op gelijke hoogte. Via een strafworp was het Stormvogels die weer op een voorsprong kwam. Tot aan rust ging de wedstrijd gelijk op. DSO speelde beter, maar verzuimde een voorsprong op te bouwen omdat er niet met scherp geschoten werd.

Na rust was het Stormvogels die twee keer scoorde omdat het aanvalsvak de bal er gewoon niet in kreeg. Debora scoorde een afstandsschot, maar in de eerste tegenaanval vloog de bal er aan de andere kant in.  Daarna was het Stormvogels die de voorsprong opbouwde. Met nog een klein kwartier op de klok kwamen Mandy, Frank en Jasper in de wedstrijd.  De wedstrijd kantelde en DSO kwam weer dichterbij. Mede dankzij twee doelpunten van Carola werd het verschil verkleind. Helaas was dit net niet genoeg en ging Stormvogels er met de punten vandoor eindstand 13-14.

Wie scoorde er dit keer?
Remco 4x, Carola 2x, Olaf 2x, Frank 2x, Sander 1x, Rubin 1x en Debora 1x.

DSO speelt volgende week een promotiewedstrijd. Supporters zijn altijd welkom!