DSO sluit geweldig seizoen af

3 juni 2012door Webmaster

Zelden maakte korfbalvereniging DSO zulke mooie tijden door. De vereniging groeit als kool en ook op sportief gebied gaat het voor de wind. Dit veldseizoen konden maarliefst zes teams zich kampioen noemen. Afgelopen zaterdag sloot DSO F3 de kampioensrij.

Toernooien
Nu de competitie erop zit resten nog het familie- en vriendentoernooi en het koppelschiettoernooi met afsluitende barbecue. DSO zal tevens op de Klundertse braderie te vinden zijn. Voor informatie ga naar www.korfbal.net

Startersdag
Na het vieren van een hopelijk heerlijke zomervakantie zal de selectie de trainingen half augustus weer oppakken. De andere teams volgen later. Op 25 augustus staat een leuk programma gepland om het startschot te geven voor het nieuwe seizoen.