DSO organiseert 26 mei seizoensafsluiter met gezellige BBQ!

7 mei 2018door Webmaster

Hallo DSO-ers,

Zaterdag 26 mei is het weer de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Om dit mooi af te sluiten, organiseren we daarom een gezellige barbecue. Aanmelden kan heel makkelijk door een e-mail te sturen naar esther-moerland@live.nl of door je in te schrijven op de lijst in de kantine.

De barbecue gaat door als er meer dan 40 mensen zich opgeven. Geef je op voor 18 mei.

Tijdens de wedstrijd van DSO 1 en tijdens de BBQ zullen we in totaal 3 rondes van de gouden koffertjes spelen. Dit houdt in dat je lootjes kunt kopen. Wordt jouw lootje getrokken, mag jij een keuze maken uit 1 van de 5 gouden koffers. Er zijn mooie prijzen beschikbaar, namelijk 10 pizza’s bij Pizzeria Grillhouse Klundert, een jacuzzi van zwembadenwebshop.nl, een verzorgde barbecue van keurslager Jongmans, een weekendje weg en andere leuke prijzen.

We hopen dat jullie erbij zijn!