DSO MIDWEEK TEAM?

10 maart 2014door Webmaster

Als TC zijn we aan het inventariseren of we vanaf volgend seizoen 2014-2015 kunnen starten met een midweek team. Wie heeft er interesse? Een midweek team speelt (hoe verrassend) midweeks en dus niet op een zaterdag. Midweek competitie wordt alleen gespeeld op het veld en dus niet in de zaal. Of we een team compleet krijgen, of het lukt om dit een plekje te geven, of het lukt om dit geregeld te krijgen, is nu nog helemaal niet duidelijk maar we willen wel graag inventariseren of hier animo voor is.

Met name (potentiële) leden die best wel een ‘balletje willen gooien’ maar daar de zaterdag niet voor willen opofferen, is midweek korfbal een leuke optie. Geen trainingen; enkel wedstrijden spelen. Voor de duidelijkheid: ook je uitwedstrijden zijn dus doordeweeks.

Mocht je interesse hebben, of moet je vragen hebben omtrent midweek korfbal kun je een e-mail sturen naar tc@korfbal.net. Deel dit bericht ook gerust met potentiële midweek korfballers en korfbalsters. Hoe meer animo, hoe meer draagvlak en redenen om te kijken of we hier mee aan de slag kunnen gaan als DSO.

Namens de TC / JTC,

Anton van Dam