DSO D1 steunt Haitianen

27 januari 2010door Webmaster

Dinsdagavond had het D1 team van DSO een inhaal wedstrijd tegen Juliana D1.Voorafgaande aan de wedstrijd is er aan de ouders gevraagd om het team aan te komen moedigen en konden de ouders en coaches geld inleggen voor de ramp in Haiti.

Jeroen van Veen had deze actie zelf geregeld, en hoopte dat de ouders per doelpunt een bedrag zouden willen geven.
De wedstrijd startte wat rommelig en DSO  kwam dan ook met 0-2 achter. Na rust kreeg DSO wat meer grip op de wedstrijd en er moest toch wel gescoord worden want er moest wel geld verdient worden.DSO had vele kansen en uiteindelijk vielen er gelukkig toch 2 doelpunten. De wedstrijd eindigde in een gelijkspel 2-2. Wat zeker niet verkeerd is tegen het team van Juliana want die staan in de competitie 2e en DSO met dit resultaat 3e.
Na de wedstrijd gingen de kinderen naar de ouders om geld op te halen. Het resultaat was 70 euro, Jeroen vond zijn actie zeer geslaagd!