DSO A2 verliest laatste wedstrijd

21 maart 2010door Webmaster

In de laatste wedstrijd in de zaal moesten we tegen GoodLuck. Eerder dit seizoen verloren we hier net van. Met volle inzet gingen we de wedstrijd. Het aanvalsvak (Ben, Luuk, Jeanine en Marloes) kreeg de bal uit. We creëerden meteen veel kansen.

Maar ook GoodLuck kreeg kansen en wisten die af te ronden. Al snel stonden we achter met 0-2. Taak aan het andere vak (Tim, Sjoerd, Martiena en Birgit) om punten te maken. Ook dat vak kwam een aantal keer goed in de burt. We wisten toch we tot rust terug te komen met een 4-5 achterstand. Door onder andere Luuk, die er 2 keurige afstandschoten in wist te knallen. Ook Marloes en Birgit wisten voor rust er een knap schot in te schieten.

We speelden de eerste helft eigenlijk gewoon goed. Alleen we moesten onze kansen afmaken. We waren wat spel betreft gewoon beter. Alleen in het afronden was GoodLuck net een stukje zuiverder. De tweede helft doorgaan met een wat betere afronding en konden de punten in Klundert blijven. Na even spelen zou Anika er voor Marloes inkomen.

Na het een tijd dicht gehouden te hebben kwam GoodLuck toch met een doelpuntenverschil van 3. Ze liepen uit tot 4-7. Er werd bij DSO in de aanval slordiger gespeeld, hadden sneller balverlies en kwamen moeilijker tot het creëren van echte kansen. Martiena wist gelukkig nog de bal in de korf te mikken, met een zuiver schot. Maar met nog 5 minuten te gaan waren de 2 doelpunten achterstand net wat te veel. In de laatste 10 seconden knalde Luuk nog een bal richting korf, die aardig in de richting kwam, maar uiteindelijk uit de korf schot.

Sjoerd van Bezooijen