DSO 6 heeft lol in Groot- Ammers

19 februari 2012door Webmaster

Sapperdeflap, nu word ik (Karel) gevraagd om een verslag te schrijven van de korfbalwedstrijd Triade 3 tegen DSO 6. Nog nooit gedaan, dus laat ik maar beginnen bij het vertrek van huis naar sporthal de Niervaert, waar we rond vier uur op een geheel verlaten parkeerterrein stoppen. Logisch, want iedereen staat natuurlijk in het centrum van Klundert langs de kant te genieten van de carnavalsoptocht.

Toch staan enkele heren stil in een hoek van de Niervaert te wachten tot het team voldoende compleet is om naar Groot Ammers te vertrekken. In de auto carnavalsmuziek aan en ik dacht dat ik niet op zou vallen als ik als ara-bier zou verschijnen, maar dat bleek een verkeerde inschatting te zijn… In Groot Ammers aangekomen troffen we in de kantine van sporthal De Reiger enkel wat voetballers aan die aan de derde helft begonnen waren. Ze dachten dat ik met m’n harem op stap was. Toen we met een bak koffie zaten te wachten ging de verlichting van de zaal ook nog uit. Dachten onze tegenspelers soms dat DSO 6 verstek zou laten gaan? Gelukkig kwam een half uur voordat de wedstrijd begon het korfbal team Triade 3 toch opdagen.

Na nog een teamfoto gemaakt te hebben begonnen we met enthousiasme aan de wedstrijd. Er waren geen reservespelers, dus iedereen stond in de basis. Het mocht ons niet baten, want ondanks de leuke sportieve wedstrijd waren de jongere spelers van Triade 3 te sterk voor DSO 6. In de rust was het 9-4. Dat we in de tweede helft even sterk waren als Triade 3, was niet voldoende. De eindstand kwam terecht op 12-7. De punten zijn gemaakt door Eric (2), Femke (1), Ies (1), Jolanda (2) en Ria (1). Mijn bijdrage als ara-bier heeft zich niet vertaald in punten, maar wellicht dat ik me met dit wedstrijdverslag verdienstelijk heb kunnen maken.

Groeten Karel van Dam

20120218 karel