Districts Welpen Dag 2009 zaterdag 7 november as.

28 oktober 2009door Webmaster

Op zaterdag 7 november 2009 organiseert korfbalvereniging Scheldevogels in Sporthal Tuinwijk te Bergen op Zoom de Districtswelpendag. Deze dag zal bestaan uit het jaarlijkse F-jes toernooi waar ook dit jaar weer gespeeld zal worden om de Rompt Dijk- wisselbokaal en een aantal spelactiviteiten. Ook zal er voor de Kangoeroes een apart programma zijn. Vorig jaar heeft DSO ook meegedaan met de F-jes en Kangaroes. Een heel leuk toernooi. Lees verder en bekijk de foto’s van vorig jaar.

Hier de link naar de foto’s van vorig jaar: index.php?option=com_content&view=article&id=330;welpendag-bergen-op-zoom&catid=38;overige-nevenactiviteiten&Itemid=125

Het toernooi voor de F-teams zal starten om 10.00 uur en duren tot ongeveer 15.00 uur met aansluitend de prijsuitreiking. Er wordt voor een spellencircuit, schminken en kleurplaten gezorgd, zodat ook tijdens de rondes dat er niet gespeeld hoeft te worden niemand zich hoeft te vervelen.

Het programma voor de Kangoeroes zal net als vorig jaar bestaan uit 2 blokken. Het eerste deel zal bestaan uit het deelnemen aan het spellencircuit, waarin gooien en mikken centraal staan. Na een pauze waarin de kangoeroes even kunnen gaan eten zal een tweede blok gestart worden, een blok waarin entertainment voorop zal staan. Het programma voor de Kangoeroes zal duren van 10.00-13.00 uur.

Alle F-jes en Kangaroes hebben inmiddels een aanmeldingsformulier ontvangen. Ben je nog niet aangemeld, dan kan dit nog bij Corine Bongers of Ati Commereuc.

Je kan je ook zaterdag 31 oktober as. aanmelden bij de oefenwedstrijden in de Niervaert.