Carnavalsavond bijna verpest

10 februari 2013door Webmaster

Want het is weer tijd voor de polonaise, POLONAISE! Of..het is tijd om te korfballen. Om 19.45 uur zaterdagavond moest DSO 1 aantreden tegen Good Luck 1. Sneeuwstorm, achterverdedigen, carnaval: genoeg redenen voor een moeizame pot.

Dat werd het ook. Het begin van DSO was goed. De opdrachten werden goed uitgevoerd en DSO kon een voorsprong pakken. Verdedigend stond het ook goed, er was slechts 1 dame die af en toe wist te scoren. Helaas begon DSO slechter en slechter af te ronden. Het spel werd steeds eenzijdiger, waardoor Good Luck gemakkelijk de bal kon veroveren. Vlak voor rust wist Good Luck nog 2 afstandschoten erin te gooien, waardoor de ruststand 7-7 was.
Matige einde van de eerste helft, die wel goed begon. De tweede helft gas erop en snel afstand nemen. Dat was het plan. Helaas was de afronding bij teveel mensen niet op orde, waardoor met name het eerste aanvalsvak zeer moeizaam scoorde. 10 minuten voor tijd scoorde Remco de bevrijdende treffer. Good Luck had ook geen goal meer gemaakt, door zeer goed verdedigen van het andere vak. Helaas kwam de ploeg nog wel terug tot 9-10, maar Rubin reageerde direct met een mooi schot. Toen Frank vervolgens de 9-12 binnenschoot, was de wedstrijd gespeeld. Onnodig moeizaam, maar de punten zijn weer binnen. Nu 2 weken rust en daarna de krakers tegen ONDO en Seolto. Wij hopen op veel support bij deze cruciale wedstrijden. Supporters en invallers bedankt!

Doelpuntenmakers:
Remco 5x, Rubin 4x, Jasper 2x, Frank 2x.