Busreis ONDO – D.S.O. zaterdag 2 maart. Schrijf je nu in!

15 februari 2013door Webmaster

Zaterdag 2 maart is een belangrijke dag voor D.S.O. 1, 2 & 3 allen moeten uit tegen ONDO middelburg en alle teams moeten winnen. D.S.O. 1  moet deze wedstrijd winnen tegen de mede koploper om een week later het kampioenschap binnen te kunnen slepen, D.S.O. 2 zit nog volop verwikkeld in de strijd tegen degradatie en zal dus ook moeten winnen en ook D.S.O. 3 kan goede stappen zetten richting het kampioenschap als ze deze wedstrijd winnen.

Al met al een  waanzinnig mooi programma die wij als echte D.S.O. fans niet aan ons voorbij kunnen laten gaan, daarom organiseert het sfeerteam een Busreis naar Middelburg zodat we met z’n allen gezellig en massaal niet alleen D.S.O 1 maar ook D.S.O. 2 & 3 aan kunnen moedigen.

Jij gaat toch zeker ook mee?

De kosten bedragen €10,- p.p. en dient op de dag zelf betaald te worden. Inschrijven kan door middel van een inschrijfformulier die in de kantine aanwezig is (bingoavond) of je kunt een e-mail sturen naar sfeerteamdso@hotmail.com vermeld daarbij je naam, het aantal personen die je in wilt schrijven en je telefoonnummer (je ontvangt een bevestigings e-mail). Voor deze actie geldt VOL=VOL  dus wees er op tijd bij!

15:00      vertrek bij de Nierveart richting middelburg.

16:20     ONDO 3 – D.S.O. 3

18:40     ONDO 2 – D.S.O. 2

19:50     ONDO 1 – D.S.O. 1

21:30     Vertrek uit Middelburg richting de Nierveart.

Groeten het sfeerteam!

Marcel 3x, Rob, Ron, Ed, Jeroen & Benjamin