Koppelschiettoernooi 2011 + Foto’s

5 juli 2011door Webmaster

Zaterdag 2 juli hebben we met zijn allen, zowel groot als klein, het seizoen weer afgesloten met het gezellige koppelschiettoernooi!We waren enthousiast om te zien dat er veel mensen zich hadden ingeschreven en vol enthousiame begonnen aan deze dag.

Het was een mooie, zonnige dag,  wat zorgde veel gezelligheid op het veld met uiteindelijk veel publiek.

Iedereen was om 10.00 uur aanwezig, waardoor het toernooi op tijd van start kon gaan.Dit jaar hebben we iedereen, behalve de F teams, in koppels laten spelen, wat resulteerde in veel enthousiasme bij allen.

Het waren leuke, spannende wedstrijden, wat ook goed te zien was bij de kwart en halve finales.

Rond 17.00 uur zijn we begonnen aan de finalewedstrijden en wat waren die allen spannend!! Met veel gelijke standen, voelde je de spanning tot in het publiek.

De volgende deelnemers stonden in de finale:
F team: Bram – Renate
D + E team: Noa & Anne – Lisa & Jiska
B + C team: Annika & Cars – Renske & Veerle
Senioren + A team: Remco & Erik – Marc & Benjamin

Zoals we al eerder meldden, gingen de wedstrijden enorm gelijk op, maar de volgende deelnemers gingen er met de 1e prijs vandoor:
Bram
Lisa & Jiska
Annika & Cars
Remco & Erik

Gefeliciteerd met jullie overwinning op het koppelschiettoernooi van 2011!

Naast de winnaars van het dubbelschieten, waren Roeland Strootman en Bianca Beljaarsuitgeroepen tot het meest originele koppel van het toernooi. Zij gingen deze dag door het leven als Grote Smurf & Smurfin.

Om 19.00 uur begonnen we met de afsluiting van de dag: de barbecue.Ca. 50 mensen waren hierbij aanwezig, waardoor we met zijn allen de dag op een leukemanier af hebben konden sluiten.

Graag willen we voor het dubbelschiettoernooi alle deelnemers bedanken voor alle inzet engezelligheid en willen we de bardienst bedanken voor de goede bediening en de lekkere tosti’s en willen we ook Johan Vermeulenbedanken voor de geweldige presentatie en de verzorging van de muziek op deze dag. Iedereen die betrokken is geweest bij de organisatie, op welke manier dan ook, BEDANKT!

Wij vonden het weer top! Tot volgend jaar!

Sportieve groeten, NAC

Annalies Vermeulen
Benjamin Eland
Geertje van Nierop