Familietoernooi: nat maar erg leuk!

28 juni 2011door Webmaster

18 juni was het weer zover, het jaarlijkse familietoernooi stond weer op het programma.Het weer dreigde flink roet in het eten te gooien, maar ondanks een paar fikse buien, heeft alles gelukkig gewoon door kunnen gaan.

Met 7 teams is er gestreden om de wisselbeker. Er was 1 poule en iedereen speelde dus 6 wedstrijdjes van 20 minuten. Waar het ene team soms drijfnat van het veld liep, liep het volgende team weer in de stralende zon te spelen. Het was wisselvalligheid dat het hele toernooi trof. Toch hebben we met z’n allen een leuk en geslaagd toernooi gespeeld omdat elk team met inzet en plezier heeft gekorfbald.

Na de poulefase zouden nummers 1 en 2 tegen elkaar een finale spelen om te beslissen wie er met de beker naar huis mocht. Er waren echter 2 nummers 2, te weten het D.E. Team en de Kieviten. Na een kort wedstrijdje wat in gelijkspel eindigde, moesten strafworpen beslissen over wie er de finale mocht spelen tegen het al geplaatste PCR. Het D.E. Team wist te winnen en de finale was bekend…

Na een zinderend spannende finale die na 20 minuten eindigde in een 3-3 stand, moesten strafworpen wederom de winnaar aanwijzen. Ditmaal won het PCR en zo mochten ze de titel van vorig jaar hiermee prolongeren.

Via deze weg wilt het NAC iedereen die mee heeft gedaan ontzettend bedanken voor hun inzet tijdens het toernooi. Bijzondere dank gaat uit naar alle scheidsrechters, naar Thijs, de mensen achter de bar en iedereen die ons geholpen heeft vorm te geven aan het toernooi.

We hebben voor volgend jaar alvast droog weer besteld, dus wij zeggen: tot volgend jaar!
Het NAC