KombiFit begint goed in 2014

5 januari 2014door Webmaster

Dinsdagavond 14 januari krijgen we tijdens onze reguliere KombiFit training, badmintonles van Mark Mutsaers.
Mark is de vader van Veerle en Stijn, twee jeugdleden van DSO. Hij staat regelmatig achter de bar van onze kantine en is lid van de badmintonvereniging de Pluimbal uit Klundert. Voor deze les hoeven jullie je niet apart op te geven.

We hebben inmiddels 14 aanmeldingen voor de recreatiezwemles van het Rooie Paerd op maandag 27 januari. Deze les start om 20:30 uur en je kunt je nog aanmelden hiervoor.
Maar we beginnen dit jaar met onze 1e KombiFit training van 2014 op dinsdag 7 januari om 20:45 uur.

Nieuwe KombiFitters zijn altijd welkom. KombiFit bij DSO is sporten op een laagdrempelig niveau voor mensen die lekker willen bewegen op een ontspannen wijze. En zoals je aan het programma kunt zien, worden er diverse verschillende activiteiten geregeld. Heb je interesse, kom dan eens vrijbijvend kijken of meedoen tijdens de KombiFit training op dinsdagavond om 20.45 uur in de Sporthal de Niervaert.