Nieuwe trainer voor DSO 2

15 april 2019door Webmaster

Het bestuur en de TC zijn blij te kunnen mededelen dat we de trainer-coach voor DSO 2 in het seizoen 2019-2020 bekend kunnen maken.
Onze verenigingsman Rob den Hollander gaat deze taak op zich nemen als opvolger van de huidige trainer Henny, die overigens wel gewoon het seizoen afmaakt.

Rob is natuurlijk al bekend als speler in de selectie, maar natuurlijk ook al meer dan 10 jaar als trainer van DSO B en A teams. Met deze ervaring zal Rob een belangrijke rol gaan vervullen bij de overgang van het huidige talentvolle A-team naar de senioren, met daarbij natuurlijk de uitdaging om de huidige successen van het tweede te handhaven. Naast de rol als trainer-coach gaat Rob ook hoofdtrainer Mandy ondersteunen met zijn kennis, ervaring en zijn bekende enthousiasme. Als vereniging kunnen we trots zijn op deze “eigen” trainersstaf. We zijn nog niet eens gestart met de wedstrijden op het veld, maar hebben nu al zin in volgend seizoen.

Namens bestuur en TC,

Daphne Strootman