DSO is al druk met de afsluitende activiteiten. Het familietoernooi was afgelopen zaterdag een geweldig festijn. Zaterdag aanstaande is het koppelschieten met afsluitend de barbecue gepland. Toch zijn niet alle competitiewedstrijden gespeeld. Tijdens de braderie in Klundert die eind juni gepland staat zal DSO ook van de partij zijn.

DSO B2 moest afgelopen woensdag tegen Scheldevogels en wist daar geen visitekaartje weg te geven. Het spel liep wat traag en was niet geheel overtuigend. Jammer want DSO B2 had nog kampioen kunnen worden. DSO A2 moest ook voor het kampioenschap zaterdag, maar de tegenpartij had problemen Klundert te vinden en zodoende moet deze wedstrijd nog worden ingehaald. DSO 5 speelde zaterdag enorm vroeg in Bergen op Zoom en kon daar net niet winnen. De wedstrijd werd tien minuten voor het einde gestaakt vanwege onweersbuien. Omdat er voor beide teams niets meer op het spel stond is de wedstrijd als gespeeld de boeken in gegaan.

DSO 3 heeft door winst vorige week een beslissingswedstrijd te spelen om het kampioenschap. Dit tegen Fortis uit Oost- Souburg, de tegenstander waar DSO die laatste wedstrijd ook van won. De wedstrijd zal woensdagavond 18 juni op neutraal worden gepeeld en wel bij KVK in Kapelle.

Familietoernooi
Tijdens het familietoernooi werd in drie poules gespeeld. In totaal deden elf teams mee. De ploegen die eerste, tweede en derde werden in de voorrondes speelden tegen de op de dezelfde plaats geëindigde ploegen uit de andere twee poules. BKC met aanvoerder Hans Posthumus won bij de op de eerste plaats geëindigde ploegen en werd dus de grote winnaar van het familietoernooi. “Weet ik veel”en PCR werden de eersten van de op de tweede en derde plaats geëindigde ploegen. De NAC van DSO kijkt terug op een geslaagde middag en bedankt een ieder die hier aan heeft bijgedragen! Zaterdag organiseert de NAC ook het koppelschieten met de barbecue.